Harva asia on yhtä aikaa sekä positiivinen että negatiivinen. Piiskaa pois laiskuuden ja siivittää usein myös parempiin tuloksiin, toisaalta sanana äärimmäisen kielteinen ja tunteena ahdistava. Kiire.
Minä haluan oivaltaa. Haluan ratkaista arvoituksia, lukea rivien välistä, kokea lampun syttymisen riemun. Ihastua ja katsoa uudelleen, saada ideoita ja lisäarvoa, hymyillä.
Meillä on ilo olla tukena Ulvilan lukiolaisten yrittäjyyskasvatuksen projektissa. Seuraava kirjoitus on laadittu erityisesti näiden opiskelijoiden hyödyksi, mutta samat neuvot koskevat toki ketä tahansa markkinointiaan suunnittelevaa.
Aiemmin Markkinointiviestinnän Viikkona tunnettu tapahtuma muutti isompiin tiloihin Messukeskukseen ja keräsi markkinoinnin tekijät jälleen yhteen 21.–22. syyskuuta.
Kesäolympialaiset ovat jo hyvässä vauhdissa. Tällä kertaa kilpailut käydään kuuden tunnin aikaerolla Suomeen nähden, mutta suomalaisten riemuksi YLE lupasi jo kuukausia etukäteen tarjota kaikki lajit sekä suorina että jälkilähetyksinä Rio Areena -applikaation kautta. Kuitenkin jo ensimmäisen kilpailupäivän aikana YLE sai kovaa kritiikkiä sovelluksen käyttöön liittyvistä ongelmista. Miksi?
Tähän kysymykseen ei ole aivan yksinkertaista vastausta, sillä kuten markkinoinnissa yleensäkin, kohdeyleisö ja omat tavoitteet vaikuttavat vastaukseen suuresti. Tutkimukset ja käytettävissä olevat työkalut antavat kuitenkin hyvät lähtökohdat uutiskirjeen tehostamiseksi lähetysajan avulla.